SVI modeli iz ponude rumunjskog proizvođača dobivaju novi vizualni identitet.
Kao šo je bilo ranije najavljeno, Dacia pokreće veliki redizajn marke koji uključuje novi logotip, ali i potpuno novi vizualni izraz, što uključuje proizvode, ali i izgled prodajnih salona.
Iz tvrtke obavještavaju kako će promjene biti vidljive na svim modelima od 16. lipnja, kad se otvaraju narudžbe, a prve isporuke očekuju se u zadnjem tromjesečju godine. Prvi primjerci bit će javno prikazani početkom jeseni na Pariškom salonu automobila.
Najuočljivija novost je amblem nazvan Dacia Link, a nalazit će se na središnjem dijelu prednje rešetke u osvježenom bijelom izdanju. Logo predstavlja slova "D” i "C”, isprepletena poput karika lanca, čime se želi izraziti robusna jednostavnost novog dizajna. Amblem je zastupljen i na središnjem dijelu pokrova svih kotača.
Nove boje
Druga vidljiva promjena odnosi se na izgled logotipa na stražnjem kraju te upravljaču. Minimalistički izgled slova namjerno je upotrijebljen je kako bi se olakšalo njihovo raspoznavanje. Novost je i uvođenje sive boje Megalith na krovnim nosačima, prednjoj i stražnjoj zaštiti podvozja te vanjskim retrovizorima modela Sandero Stepway i Duster.
U paleti boja kao novost stiže sivozelena boja Lichen Khaki, slična boji prirodne mahovine, a nudit će se na novim modelima kako bi se naglasila povezanost s prirodom. A kako bi se smanjili troškovi Dacia je najavila ukidanje određenih materijala kao što su kromirani umetci te koža životinjskog podrijetla.
Do 180 km/h
Poput Volva, i Dacia od iduće godine uvodi ograničenje brzine na maksimalnih 180 km/h, i to kao prva marka u koncernu.