FOTO Audi predstavio svoj najbrži električni model, a zatim srušio dva rekorda

Foto: Audi

Najjači Audijev električni model postao je još snažniji. E-tron GT quattro je električni sportaš s četverim vratima, a sada je dobio nove GT verzije koje obećavaju bolji domet, performanse, brže punjenje i bolju upravljivost.

Verzije modela S e-tron GT1 i RS e-tron GT2 imaju po dva elektromotora, od kojih svaki daje 239 KS.

Najjači model, Audi RS e-tron GT performance 3, prvi je potpuno električni RS model. Ima snagu od 925 KS, što ga čini najsnažnijim proizvodnim automobilom koji je Audi ikada napravio. Ukratko, do stotke mu treba tek 2.5 sekundi, piše N1.

Punjenje za 18 minuta

Audi je povećao maksimalnu snagu punjenja s 50 kW na 320 kW, što znači da se može napuniti od 10 do 80 posto u samo 18 minuta. Promjene su vidljive i u unutrašnjosti s redizajniranim sjedalima, upravljačem, pragovima i multimedijom. Nove verzije e-tron GT imaju upravljač spljošten na vrhu i dnu.

U interijeru su korišteni održivi materijal Dinamica i tkanina Cascade. Dinamica, koja izgleda poput brušene kože, sastoji se od gotovo polovice recikliranog poliestera.

Novi modeli Audi e-tron GT obitelji sada su dostupni za narudžbu u Njemačkoj, a cijene se kreću od 126.000 eura.

Srušeni rekordi

Kad smo već kod Audija, dodajmo kako je Frank Stippler postavio novi rekord kruga na stazi Nürburgring-Nordschleife pretprodukcijskim modelom RS3, postigavši vrijeme od 7:33.123 i nadmašivši trenutačno najbrže vrijeme kruga u ovoj klasi za više od pet sekundi.

To nije jedini uspjeh Audija na ovoj legendarnoj stazi. Naime, novi RSQ8 performance nagrađen je titulom najbržeg SUV-a na stazi Nordschleife na Nürburgringu.

Ovaj moćni SUV je stazu dugu 20 kilometra prešao za samo 7:36,698 minuta, što je više od dvije sekunde brže od prethodnog najbržeg vozila u SUV klasi te gotovo šest sekundi brže od prijašnjeg RSQ8.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.