U PITANJU je gesta kojom Audi jasno daje do znanja kako je start proizvodnje jako blizu.
O modelu Q6 e-tron govori se već oko dvije godine, a sada prvi put možemo i vidjeti što je Audi planirao ponuditi tržištu pod tim imenom. Radi se o potpuno očekivanoj formi sportski elegantnog SUV-a, kojim Audi uvodi neke dizajnerske novine poput osjetno tanjih svjetala sprijeda i stražnjih s potpuno novim OLED prilagodljivim potpisom.
Ono neočekivano iza maskirne folije su prednja zatvorena maska u bijeloj boji, bijeli naplatci te vrlo agresivno krojeni odbojnici. Teško je odvagnuti hoće li isto ponuditi i proizvodna inačica. Zato se zna kako će se paralelno nuditi klasična SUV forma i coupe, vjerojatno pod imenom Sportback.
Pogled u kabinu još nije dopušten. Sudeći po prvim komentarima onih koji su prototip isprobali, osjećaj u vožnji je iznad očekivanja, baš kao i ponuda prostora.
S tehnološke strane bitna novost je da ovaj model koristi novu PPE platformu (Premium Platform Electric), razvijenu u suradnji s Porscheom. Ona dopušta korištenje 800-voltne mreže, a time i snage punjenja do 270 kW. Prevedeno, baterija će se s 10 na 80% puniti za manje od 30 minuta, odnosno 10 minuta punjenja bit će dovoljno za 250 km.
A pritom govorimo o baterijama kapaciteta čak 100 kWh, koje će napajati par elektromotora snage oko 380 KS. U Audiju vjeruju kako će doseg automobila biti bar 600 km po WLTP-u. S druge strane, SQ6 će raspolagati s maksimalnih 490 KS, odnosno kratkotrajno i do 510 KS, dok će 100 km/h postizati za manje od 4.5 sekundi. Tu je najveće pitanje kako će se SQ6 vizualno distancirati od standardne izvedbe. O RS izvedbi da i ne govorimo.
Novi Q6 na tržište dolazi do kraja godine. A kad je cijena u pitanju, vrlo je vjerojatno kako će Audi za svoj električni SUV od 4.7 metara tražiti od bar 60.000 eura naviše.