HONDA NSX druge generacije ide prema svojem kraju.
A za veliki finale u Monterey na autotjedan stiglo je posebno izdanje. Acura se predstavila modelom NSX u Type S izdanju, koje donosi brojne novosti u pogledu dizajna, ali i mehanike.
Ono bitno je porast maksimalnih vrijednosti koje može dati pogon. Snaga je sad prešla granicu od 600 KS, a maksimalni okretni moment iznosi 667 Nm. Posljedica je to ugradnje novih turbina s trkaćeg NSX GT3 Evo, a ugrađeni su i novi injektori i međuhladnjaci. Paralelno je tuniran i električni dio sustava, i to ugradnjom veće baterije. Zanimljivo je da su promijenjeni i prijenosni omjeri za agresivnije ubrzanje, a ubrzan je i rad devetstupanjskog mjenjača. Uveden je i novi Rapid Downshift Mode, koji ubacuje u najniži mogući stupanj kad se pritisne poluga. Točka na i je Super Handling All-Wheel Drive pogon na sve kotače.
Naravno, tu novosti ne staju, pa je tako automobil dobio širi trag kotača, adaptivni ovjes je dodatno unaprijeđen, a karbonski krov postao je dio standardne opreme. Za one koji žele više tu su i posebni paketi poput Lightweight Packagea, s kojim za 13.000 USD dobivate karbonske dijelove i štedite na masi taman da si možete u NSX-ii priuštiti jednu gastro-turneju.
U Hondi kažu da Type S sada odradi krug na domaćoj Suzuka stazi pune dvije sekunde brže od "običnog" NSX-a.
Honda NSX Type S će biti proizvedena u svega 350 primjeraka, od čega je njih čak 300 rezervirano za Ameriku. Tamo će startati cijenom od 169.500 USD. Preostalih 50 bit će raspoređeno na ostatak svijeta, pa i Europu.