CITROENOVA perjanica temeljito je obnovljena, a na hrvatsko tržište dolazi uz početnu cijenu od 232.740 kn.
Francuska tvrtka je popularni SUV obnovila novim estetskim detaljima, ali i naprednim tehnologijama te kvalitetnijim materijalima, a sve kako bi ga približila premium ponudi. Tako je prepoznatljiv izgled modela sada začinjen atraktivnijom prednjicom s novim dizajnom svjetala po uzoru na aktualne trendove predstavljene modelom C4 X.
Vizualno još širi C5 ostavlja impozantan dojam kao što su to i prije radili veliki Citroeni. Zaobljene linije i dalje su dominantne, ali sada ipak u manjoj mjeri, vjerojatno kako bi se osigurala određena doza ozbiljnosti. Tu je i dosad najveća oznaka chevrona, sada u crnoj lakiranoj boji s kromiranim detaljima. Straga pak dominiraju svjetla s 3D efektom kao novim detaljem u okviru prepoznatljivih oblina.
Prepoznat kao najprostraniji i najudobniji model u klasi, C5 Aircross se i dalje može pohvaliti istim epitetima, ali sada uz još više ekskluzivnih detalja. U kabini nalazimo novi 10-inčni tablet u lebdećem izdanju, a model je dobio i novu prednju armaturu s digitalnim kokpitom.
Za više udobnosti tu su Citroën Advanced Comfort nove generacije s dodatnim slojem amortizirajuće pjene presvučene novim tkaninama, a po želji i perforiranom kožom. Korisnika očekuje i "e-Toggle” ručica mjenjača te komanda za odabir stila vožnje ili Grip controla, ovisno o pogonu.
Priču o prostranosti i udobnosti zaokružit će tri zasebna klizna stražnja sjedala koja se mogu podešavati po nagibu i sklopiti, čime nudi modularnost tipičnu za monovolumene. Obujam prtljažnika najveći je u klasi: od 580 l do 720 l, odnosno od 460 l do 600 l na izvedbama s plug-in hibridnim pogonom.
Ponuda motora kreće klasikom, Puretech 130 benzincem i Blue HDI 130 dizelašem, a koji se nude i u kombinaciji osam-stupanjske automatike. Hibridna opcija je HYBRID 225 s automatikom, električnim dosegom od 55 km i optimiziranom potrošnjom na duljim dionicama.
Poznate su i cijene. Start je, kao što smo rekli, na 232.740 kn za 130 KS snažnog benzinca, odnosno 256.085 kn za izbor jednako snažnog dizelaša. Izbor automatskog mjenjača znači trošak od još oko 18.000 kn, a nude se tri razine opreme.
Ponuda hibrida kreće od 341.408 kn, a u ponudi su iste razine opreme.