Foto: Wiener Linien
U projekt su uključeni i Austrijski tehnološki institut "AIT" (Austrian Institute of Technologie), Kuratorij za sigurnost u prometu "KFV" ("Kuratorium für Verkehrssicherheit"), Organizacija za kontrolu kvalitete "TÜV Austria", Siemens AG Österreich te francuski proizvođač autobusa "Navya".
Cilj projekta je u novoizgrađenoj bečkoj gradskoj četvrti Aspern uvesti autobusnu linija s autobusima bez vozača koja može funkcionirati u realnim uvjetima – sa stalnim autobusnim stanicama, redom vožnje i pravim putnicima.
Razvoj senzorike pri tome podjednako je važan koliko i prihvaćanje ovakvog načina transporta od strane putnika, neophodni pravni okvir te sigurnost korištene tehnologije.
Testiranje autonomnog mini-busa s električnim pogonom na području Asperna već je započelo, a planirano je da nova autobusna linija u promet bude puštena početkom 2019. godine.
U proizvodnju dvaju autonomnih autobusa koji mogu zaprimiti do 11 putnika uloženo je 1,5 milijuna eura. Autobus se u automatskom modu može kretati brzinom od 20 km/h, a njegovo maksimalno vrijeme rada iznosi 9 sati.