Bentley je skinuo krov sa svog ultra-ekskluzivnog Batura kako bi stvorio svoj najskuplji automobil dosad, i jedan od najsnažnijih kabrioleta s unutarnjim izgaranjem koji dolazi iz Britanije.
Novi spušteni krov treća je linija modela po narudžbi iz Bentleyjevog odjela za izradu karoserija Mulliner, nakon coupéa na kojem se temelji i Bacalara bachettea, s kojim je blisko povezan, iako, za razliku od potonjeg, ovaj novi model ima krov na uvlačenje.
Izradit će se samo 16 primjeraka, a svaki će imati ekstremne razine personalizacije i koštat će svog vlasnika više od 2 milijuna i 300 tisuća eura.
Samo 16 primjeraka
Izveden iz Continentala GT, novi dvosjed bit će jedan od posljednjih automobila s Bentleyjevim 6.0-litrenim W12 motorom s dvostrukim turbopunjačem, čija proizvodnja završava u ljeto.
Ovdje, kao i u Batur coupéu, podešen je da daje 740 KS i 1000 Nm, i dok Bentley nije dao pune podatke o performansama, očekuje se da će od 0 do 100 moći za 3.4 sekunde, a da će mu najveća brzina biti 336 km/h.
Niti jedan primjerak neće biti isti, s opsegom personalizacije koji nudi Mulliner što znači da su kupci "ograničeni samo svojom maštom" kada je u pitanju dizajn njihovog automobila, prenosi Autocar.
Mogu odabrati boju i materijal za "praktički svaku površinu", kaže Bentley, s "beskonačnim izborom boje" u ponudi, zajedno s ručno oslikanom grafikom, različitim vrstama završne obrade metalnih obloga karoserije, pa čak i ombre efekt za prednju rešetku.
Isto tako kupci mogu birati materijal koji se koristi za sam kabriolet krov, a omotani kokpit može biti opcionalno ukrašen u cijelosti s 3D ispisanim ukrasnim elementima od ružičastog zlata – uključujući 'organ stop' kontrole ventilacije.
Potvrda da će Batur Convertible biti "jedan od posljednjih" modela s Bentleyevim najvećim motorom sugerira da W12 još nije spreman za umirovljenje, a dodatna specijalna izdanja mogla bi stići prije nego što tvrtka zamijeni motor novim V8 hibridnim izdanjem za svoje temeljne modele.