FOTO Ovo je najskuplji Bentley ikad. Bit će ih samo 16

Foto: Bentley

Bentley je skinuo krov sa svog ultra-ekskluzivnog Batura kako bi stvorio svoj najskuplji automobil dosad, i jedan od najsnažnijih kabrioleta s unutarnjim izgaranjem koji dolazi iz Britanije.

Novi spušteni krov treća je linija modela po narudžbi iz Bentleyjevog odjela za izradu karoserija Mulliner, nakon coupéa na kojem se temelji i Bacalara bachettea, s kojim je blisko povezan, iako, za razliku od potonjeg, ovaj novi model ima krov na uvlačenje.

Izradit će se samo 16 primjeraka, a svaki će imati ekstremne razine personalizacije i koštat će svog vlasnika više od 2 milijuna i 300 tisuća eura.

Samo 16 primjeraka

Izveden iz Continentala GT, novi dvosjed bit će jedan od posljednjih automobila s Bentleyjevim 6.0-litrenim W12 motorom s dvostrukim turbopunjačem, čija proizvodnja završava u ljeto.

Ovdje, kao i u Batur coupéu, podešen je da daje 740 KS i 1000 Nm, i dok Bentley nije dao pune podatke o performansama, očekuje se da će od 0 do 100 moći za 3.4 sekunde, a da će mu najveća brzina biti 336 km/h. 

Niti jedan primjerak neće biti isti, s opsegom personalizacije koji nudi Mulliner što znači da su kupci "ograničeni samo svojom maštom" kada je u pitanju dizajn njihovog automobila, prenosi Autocar.

Mogu odabrati boju i materijal za "praktički svaku površinu", kaže Bentley, s "beskonačnim izborom boje" u ponudi, zajedno s ručno oslikanom grafikom, različitim vrstama završne obrade metalnih obloga karoserije, pa čak i ombre efekt za prednju rešetku.

Isto tako kupci mogu birati materijal koji se koristi za sam kabriolet krov, a omotani kokpit može biti opcionalno ukrašen u cijelosti s 3D ispisanim ukrasnim elementima od ružičastog zlata – uključujući 'organ stop' kontrole ventilacije.

Potvrda da će Batur Convertible biti "jedan od posljednjih" modela s Bentleyevim najvećim motorom sugerira da W12 još nije spreman za umirovljenje, a dodatna specijalna izdanja mogla bi stići prije nego što tvrtka zamijeni motor novim V8 hibridnim izdanjem za svoje temeljne modele.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.