NASTAVLJA se pomalo zbunjujući trend iz Audija, pa je tako nakon novog A4 stigao nasljednik kao A5, a sada je stigao novi A6 koji nije nasljednik aktualnog modela A6.
Upravo tako, A6 pokretan klasičnim motorima s unutrašnjim izgaranjem ostaje u ponudi, a nastavit će nakon facelifta živjeti kao A7. Novi A6 pak dobiva sufiks e-tron te je novi električni model u srednjoj klasi, kao odgovor na BMW i5 i Mercedes EQE. Cijene su poznate, a kreću od oko 75.000 eura.
Jedna od najboljih limuzina na struju
Ako se pitate što se dobiva za tu protuvrijednost, stvari su sasvim jasne. U pitanju je električni model, dostupan kao limuzina i karavan, a koji koristi naprednu PPE platformu i nudi se u nekoliko inačica pogona.
Ovisno o tome što izaberete možete računati na doseg do 750 km, a birate li primjerice sportsku S6 izvedbu, i na performanse koje pruža pogon snažan preko 500 KS. Ono što u oba slučaja imate bez obzira na karoserijsku verziju je elegantno krojena silueta s markantnim krajevima, posebno straga gdje su svjetla spojena, a logotip osvijetljen.
Audi ponosno izjavljuje kako je s potonjim dolaze visokotehnološka Matrix LED sprijeda i OLED druge generacije straga uz osam različitih digitalnih svjetlosnih potpisa. Dizajn je u svakom slučaju definiran konceptima prikazanim početkom desetljeća, gdje se kao prioritet postavila aerodinamika.
S koeficijentom otpora zraka od 0.21 ovo je ujedno najaerodinamičniji Audi u povijesti, a Avant verzija s koeficijentom otpora od 0.24 najaerodinamičniji karavan na tržištu.
Vrhunske performanse
Pogledamo li u kabinu, jasno je kako je većina prepisana s Audija Q6 e-tron. A to nije loše jer je spomenuti brat blizanac Porscheovog Macana. Ovdje to znači 14.9 inča infotainmenta, 11.9 inča digitalnog kokpita i 10.9 inča ekrana ispred suvozača. Na sve dodajte dva ekrana koji služe kao digitalni retrovizori.
Naravno, Audi nudi i podulji popis opcija na kojem su panoramski stakleni krov, Bang & Olufsen premium hi-fi sustav s 20 zvučnika i 830W te četiri-zonska klima s parfemom i ionizatorom.
Ulazna izvedba nosi oznaku Performance, a čini ju jedan elektromotor (stražnji pogon) s 367 KS, što je dovoljno da postigne 100 km/h za 5.4 sekunde. Konačno, na vrhu je S6 s 503 KS, odnosno 551 KS kad se aktivira launch control. U tom slučaju 100 km/h postiže za 3.9 sekundi i juri do 240 km/h. Najjači RS6 tek treba doći.
Kapacitet baterija je 100 kWh, odnosno 94.4 kWh neto. Doseg je do 756 km za A6 i 670 km za S6. Naknadno dolazi izvedba s manjom baterijom od 83 kWh, dok je snaga punjenja na razini od 270 kW.
Od 75.600 eura
Poznate su i cijene, a kreću od 75.600 eura za osnovnu izvedbu. S6 kreće od 99.500 eura, dok je doplata za karavansku izvedbu točno 1650 eura. Prve isporuke najavljene su za rujan ove godine.