FOTO Ovo je novi Audi A6 e-tron
NASTAVLJA se pomalo zbunjujući trend iz Audija, pa je tako nakon novog A4 stigao nasljednik kao A5, a sada je stigao novi A6 koji nije nasljednik aktualnog modela A6.
Upravo tako, A6 pokretan klasičnim motorima s unutrašnjim izgaranjem ostaje u ponudi, a nastavit će nakon facelifta živjeti kao A7. Novi A6 pak dobiva sufiks e-tron te je novi električni model u srednjoj klasi, kao odgovor na BMW i5 i Mercedes EQE. Cijene su poznate, a kreću od oko 75.000 eura.
Jedna od najboljih limuzina na struju
Ako se pitate što se dobiva za tu protuvrijednost, stvari su sasvim jasne. U pitanju je električni model, dostupan kao limuzina i karavan, a koji koristi naprednu PPE platformu i nudi se u nekoliko inačica pogona.
Ovisno o tome što izaberete možete računati na doseg do 750 km, a birate li primjerice sportsku S6 izvedbu, i na performanse koje pruža pogon snažan preko 500 KS. Ono što u oba slučaja imate bez obzira na karoserijsku verziju je elegantno krojena silueta s markantnim krajevima, posebno straga gdje su svjetla spojena, a logotip osvijetljen.
Audi ponosno izjavljuje kako je s potonjim dolaze visokotehnološka Matrix LED sprijeda i OLED druge generacije straga uz osam različitih digitalnih svjetlosnih potpisa. Dizajn je u svakom slučaju definiran konceptima prikazanim početkom desetljeća, gdje se kao prioritet postavila aerodinamika.
S koeficijentom otpora zraka od 0.21 ovo je ujedno najaerodinamičniji Audi u povijesti, a Avant verzija s koeficijentom otpora od 0.24 najaerodinamičniji karavan na tržištu.
Vrhunske performanse
Pogledamo li u kabinu, jasno je kako je većina prepisana s Audija Q6 e-tron. A to nije loše jer je spomenuti brat blizanac Porscheovog Macana. Ovdje to znači 14.9 inča infotainmenta, 11.9 inča digitalnog kokpita i 10.9 inča ekrana ispred suvozača. Na sve dodajte dva ekrana koji služe kao digitalni retrovizori.
Naravno, Audi nudi i podulji popis opcija na kojem su panoramski stakleni krov, Bang & Olufsen premium hi-fi sustav s 20 zvučnika i 830W te četiri-zonska klima s parfemom i ionizatorom.
Ulazna izvedba nosi oznaku Performance, a čini ju jedan elektromotor (stražnji pogon) s 367 KS, što je dovoljno da postigne 100 km/h za 5.4 sekunde. Konačno, na vrhu je S6 s 503 KS, odnosno 551 KS kad se aktivira launch control. U tom slučaju 100 km/h postiže za 3.9 sekundi i juri do 240 km/h. Najjači RS6 tek treba doći.
Kapacitet baterija je 100 kWh, odnosno 94.4 kWh neto. Doseg je do 756 km za A6 i 670 km za S6. Naknadno dolazi izvedba s manjom baterijom od 83 kWh, dok je snaga punjenja na razini od 270 kW.
Od 75.600 eura
Poznate su i cijene, a kreću od 75.600 eura za osnovnu izvedbu. S6 kreće od 99.500 eura, dok je doplata za karavansku izvedbu točno 1650 eura. Prve isporuke najavljene su za rujan ove godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati