SUKLADNO najavama Volkswagen je obogatio SUV ponudu novim modelom čiji je glavni adut konfiguracija sa sedam sjedala.
Tayron, koji na scenu stupa kao produžetak ponude Tiguana i duhovni nasljednik Allspacea, u duljinu mjeri 4.77 metara, što ga čini čak 23 cm dužim od spomenutog modela, ali i tek 13 cm kraćim od Touarega. Pritom je dizajn blago izmijenjen, a sve kako bi Tayron dobio zasebni karakter.
Branici su tako nešto masivniji, a blago su izmijenjena i svjetla. Straga pak horizontalna LED lajsna i osvijetljeni logo naglašavaju ekskluzivniju poziciju modela u gami proizvođača iz Wolfsburga. Ipak, najveću razliku pričinjava silueta vozila, odnosno bok koji jasno otkriva dodatne centimetre lima.
Povećan razmak između osovina uz bolja vozna svojstva znači i komforniji interijer. Na meniju su dvije opcije, konfiguracija sa sedam ili pak s pet sjedala i ogromnim prtljažnikom od 885 litara. Ovdje napomenimo kako sedam sjedala znači 345 l tovarnog prostora, ali i kako će plug-in hibrid u ponudi biti isključivo s redom sjedala manje i prtljažnikom od 705 l.
Najmanje novosti se nudi ispod poklopca. Paleta motora je kao kod Tiguana, a ide od 1.5 eTSI elektrificiranog benzinca sa 150 KS, preko snažnije opcije (2.0/204 i 265 KS) do 2.0 TDI dizelaša, također u dvije verzije snage (150 i 193 KS). Vrh ponude čini eHybrid izvedba u dvije opcije (204 i 272 KS) s baterijom od 19.7 kWh i dosegom od 100 km.
Iz domene mehanike napomenimo serijski DSG mjenjač sa 7 stupnjeva prijenosa te automatiku sa stupnjem manje kod plug-in hibrida. Dostupan je i pogon na sve kotače, i to kod snažnijih opcija.
Prvi primjerci na ceste stižu s prvim danima proljeća iduće godine, a početna cijena na njemačkom tržištu je 45.475 eura. U svakom slučaju bit će zanimljivo kako će ovaj model proći u duelu sa srodnim Kodiaqom iz Škode.