FRANKFURT prepušta drugom gradu organizaciju međunarodnog salona automobila, prvi put od 1951. godine.
München je dobio svoju šansu biti domaćin njemačkog sajma, pobijedivši Berlin i Hamburg u finalnoj utrci.
Odluka je donesena nakon odluke Njemačkog udruženja autoindustrije (VDA) da početkom ove godine ukine Salon automobila u Frankfurtu, zbog smanjenja broja posjetitelja i javnog interesa, piše Car Advice.
VDA tvrdi da će München kao mjesto održavanja pomoći ponovnom pokretanju međunarodne izložbe automobila, spomenuvši minhenske "inteligentne prometne koncepte" i "inovativno umrežavanje načina prijevoza" koji su "održivi i usmjereni na potrebe ljudi" kao glavne faktore koji su utjecali na donošenje ove odluke.
Sjedište BMW-a se također nalazi u Münchenu, a Audija u obližnjem Ingolstadtu, no ovi brendovi se ne spominju u izjavi VDA.
Prelazak u München značit će fundamentalnu promjenu u organizaciji sajma automobila, na kojem posljednjih godina konstantno pada broj sudionika - proizvođača automobila.
>> Prva žrtva: Ukida se salon automobila u Frankfurtu
VDA navodi da nudi lokaciju za događaj u neposrednoj blizini centra Münchena, kao i da grad "može biti povezan s modernim izložbenim centrom putem transfer rute, koja uključuje i prioritetne staze za ekološki prihvatljiva vozila".
"Osim događaja u dvoranama, VDA će izložbu prenijeti i na ulice, u grad i, samim time, direktno ljudima", priopćeno je iz VDA.
Sajam automobila u Münchenu počet će 2021. godine, rotirajući se s Pariškim sajmom na dvogodišnjoj razini, kao što je to bilo i s Frankfurtskim sajmom. Točan datum održavanja nije još objavljen.
Najava iz VDA-a stiže samo dan nakon što je otkazano održavanje sajma u Ženevi, zbog straha od širenja koronavirusa.
Otkazivanje automobilskog sajma u Ženevi dovelo je do toga da se mnogi proizvođači automobila okreću online predstavljanju, koje postaje rastući trend, dok interes za sudjelovanjem na automobilskim sajmovima opada.