NAKON gašenja Corse samo je jedan model iz doba General Motorsa ostao u proizvodnji.
Zadnji Opelov model koji nema poveznice s novim gazdom Stellantisom je Insignia, a uskoro će se i to promijeniti. Vauxhall ga je na Otoku već povukao iz ponude, a do kraja godine će to učiniti Opel i u ostatku Europe.
Prekid proizvodnje u Rüsselsheimu potvrdili su i iz Opela čiji je glasnogovornik za Business Insider otkrio razlog gašenja modela: "Kao posljedica CO2 regulativa i fokusa na ubrzanim pripremama za tri nova modela u Rüsselsheimu, proizvodnja Insignije će biti obustavljena do kraja godine.“ Tvornica će kapacitete preusmjeriti na proizvodnju Opel Astre i Astre Sports Tourer te novog DS4.
Za utjehu opelistima recimo i kako je glasnogovornik Opela potvrdio nasljednika Insignije, i to u elektrificiranom izdanju. Pritom valja imati na umu da do 2028. godine Opel želi u potpunosti elektrificirati gamu i tako se prebaciti isključivo na struju.
Pretpostavlja se kako bi nasljednik Insignije na tržište trebao stići već 2024. godine. Neki nagađaju formu crossover fastbacka poput Citroena C5X i Peugeota 408 s kojima će vjerojatno dijeliti osnovu.
Podsjetimo, zadnja Insignia je predstavljena 2016. godine, a redizajnirana je 2019. godine, nudila se u formi Grand Sport, Sports tourer i Country Tourer, a vrh ponude je činio GSi. Odlaskom Insignije tržište limuzina je drastično smanjeno na samo dva modela, Peugeot 508 i Škodu Superb u non premium ponudi.