HONDA CR-V je uz Toyotu RAV-4 jedan od utemeljitelja pojma kompaktnog SUV-a, posebno na europskom tržištu gdje su ovi pioniri klase ostavili značajan trag
Danas je konkurencija kudikamo žešća i brojnija, ali ne uvijek i bolja. U Hondi žele biti sigurni da će i u budućnosti igrati značajnu ulogu. Hoće li novi CR-V moći protiv trenutno izuzetno popularnih modela kao što je Škoda Kodiaq, pokazat će vrijeme, no u Hondi su napravili sve kako bi zadržali konkurentnost.
A to, između ostalog, uključuje potpuno novu osnovu. Primjenom novih materijala povišene čvrstoće drastično je poboljšana krutost, što će se odraziti na sigurnost, ali i vozne karakteristike. Europskom ukusu podređeno je i podvozje, a tu je i novi sustav upravljanja pogonom na sve kotače kod kojeg se do 60 % momenta isporučuje na stražnje kotače.
A za bolje ponašanje na cesti i predvidljiviju putanju, pobrinut će se nova sigurnosna logistika. Tako je Agile Handling Assist (AHA) sustav prerađen po europskom ukusu s vrlo diskretnim uplivom na voznu dinamiku. U ponudi glavnu riječ drži 1.5 VTEC benzinac uparen sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem ili opcijskom CVT automatikom. Prodaja kreće na jesen, a iduće godine dolazi hibridna izvedba.
Aktualni CR-V u Hrvatskoj se nudi u izvedbi s 2.0 benzincem i 1.6 dizelašem, a start je na 224.000 kn.