I atraktivni Audijev S5 prešao na dizel

Foto: Audi

ZA razliku od ostatka svijeta, Europa je dobila specijalnu izvedbu pokretanu dizelskim motorom.

U Audiju su procijenili kako dizelski motori u Europi još imaju itekako puno prostora. Obraz im je možda malo okaljan, no i dalje je puno poklonika koji su vjerni dizelskoj tehnologiji i od nje ne misle odustati. A u Audiju nude rješenje u formi blagog hibrida koje su predvidjeli za velike krstarice, S6 i S7, ali i za manji S5.

Pokretan 3.0 TDI dizelašem od 347 KS i čak 700 Nm uz pomoć 48-voltnog sustava i električnog kompresora novi S5 troši do 19% manje goriva od prethodnika, a pritom će vlasnika potjerati do stotke u 4,8 sekundi, odnosno 4,9 sekundi za izvedbu s parom vrata više. Naravno, osam-stupanjski tiptronic mjenjač i quattro pogon zaokružuju logistiku.

S5 se distancira odgovarajućom ikonografijom, kontrastnim detaljima, četverostrukim ispuhom i 18-inčnim naplatcima izvana, te virtualnim kokpitom, sportskim sjedalima i obiljem brušenog aluminija iznutra. Zvuk potpisuje Bang & Olufsen.

Recimo i kako će ostatak svijeta na raspolaganju imati S5 s benzinskim 3.0 TFSi motorom, a to znači 354 KS i 500 Nm. Maksimalac je na istom limitu, ali je u sprintu benzinac usprkos manjku okretnog momenta osjetno agilniji, na 100 km/h stiže za 4,4 sekundi.

Prodaja kreće u svibnju, a u Njemačkoj je start na 65.300 eura za obje karoserijske izvedbe. U Audiju napominju da to uključuje i opreme vrijednosti 7000 eura više u odnosu na standardni A5. Inače, u Hrvatskoj A5 Sportback kreće od 335.000 kn za 35 TDI izvedbu pokretanu dizelašem od 150 KS.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.