AKO je vjerovati najnovijim informacijama, Volkswagen je još jedna marka koja planira raskrstiti s motorima na fosilna goriva.
Volkswagenove električne ambicije nisu tajna, posebno u spektru milijardi eura koje se ulažu i planiraju uložiti u razvoj novih tehnologija. Naravno, prelazak na struju se neće dogoditi preko noći, no prema nekim izvorima nova generacija benzinskih i dizelskih motora je ujedno i zadnja, javlja Bloomberg. Tako će 2026. godine svijet dobiti zadnju generaciju TDI i TSI motora.
Glavni strateg koncerna Michael Jost rekao je kako kolege "rade na zadnjoj platformi koja nije CO2 neutralna". Uskoro kreće i ID revolucija u kojoj će Volkswagen lansirati čitavu paletu električnih modela, a među njima i I.D. Neo, kompakt izuzetno popularne cijene. Audi će pak samo u narednih pet godina uložiti oko 14 milijardi eura u električnu mobilnost, digitalizaciju i sustave autonomne vožnje. Rezultat je bar 20 elektrificiranih modela do 2025. godine. Bolji i skuplji modeli koristit će Porscheovu PPE osnovu, dok će jeftiniji biti postavljeni na Volkswagenovu MEB platformu.
Benzinci i dizelaši će ostati neko vrijeme u igri, vjerojatno u hibridnim izdanjima, a na nekim tržištima u razvoju bez dovoljno razvijene mreže punionica klasični motori će se u automobilima nuditi i 2050. godine.