U SVEOPĆEM trendu elektrifikacije sve je manje modela koji nude klasičan motor s unutrašnjim izgaranjem pogonjen isključivo benzinom.
I ta će ponuda biti sve manja i oskudnija. Nažalost, i skuplja. Euro 7 će učiniti niže klase neisplativima u kombinaciji s klasičnim benzincima, pa će ponuda klasično pogonjenih modela postati mnogima nedostižna.
Kako dobrostojeći vozači ne bi ostali bez opcija, pobrinut će se Porsche. Iako je objeručke prihvatio elektrifikaciju, jedan model ostaje u klasičnoj ponudi s benzinskim motorom. To je, pogađate, model 911 koji je nemoguće zamisliti u ijednoj drugoj kombinaciji.
Porsche će klasični 911 zadržati što je duže moguće, a to je potvrdio i Karl Dums, u Porscheu odgovoran za razvoj e-goriva. Aktualna generacija (992) čeka svoj prvi značajni redizajn, a nagađa se da bi nakon 2025. godine 911 moga dobiti i izvedbe sa samopunjivim hibridnim pogonom.
Kako je ranije izvijestio Reuters, u Porscheu žele do 2030. godine postići udio električnih modela u prodaji od čak 80%. Model 911 je u 2022. godini činio 13% prodaje Porschea. Dakle, matematika je jasna, u Porscheu računaju da će 911 ostati kao zadnji benzinac, a spasit će ga e-goriva.
Podsjetimo, idući električni Porsche je 718 Boxster/Cayman, a potom dolaze Macan i Cayenne. Pritom će posljednja dva modela u ponudi zadržati benzinske opcije još nekoliko godina.