AKO ste mislili da je W16 motor apsolutan vrh do kojeg smiju ići hipersportski automobili, prevarili ste se. U Bugattiju su htjeli ići korak dalje.
Nema sumnje kako je 8.0 W16 quad-turbo remek-djelo strojogradnje, ali i da će biti prava šteta kad ga jednom ukinu iz ponude. No, Bugatti je krajem prošlog milenija radio na nečem još ekstravagantnijem. Udružio se s Italdesignom i napravio tri koncepta, EB118, EB218 i 18/3 Chiron. Pogađate, nijedan nije doživio serijsku proizvodnju. Da je sudbina htjela drukčije, bio bi to prvi model u ponudi s W18 motorom.
Upravo tako, sva tri koncepta pokretao je 6.3 W18 motor. Radilo se o atmosferskom monstrumu dobivenom spajanjem tri V6 bloka, i to pod kutem od 60 stupnjeva. Čak je i EB 18.4 s kojim je Veyron najavljen imao taj motor. Ali kako je bio dio atmosferske konstrukcije, ali i osjetno rasterećeniji u maksimumu, davao je osjetno manje od W16 motora, oko 550 KS i 650 Nm. Još da je na njega zasjela koja turbina, kakav bi to tek monstrum bio.
No, ovakav koncept motora izvedbom je bio vrlo problematičan pa je Bugatti potražio novo rješenje i, kao što svi znamo, našao ga je.