NAKON što je Audi europsku publiku počastio dizelskim izvedbama modela S6 i S7, isti je recept primijenio i na broj manjem modelu.
Nakon što je 2003. godine dosegao vrhunac, Audijev je sportski sedan u manje od 15 godina iz korijena zamijenio koncept. Netko će reći da je posrnuo, netko da je zastranio, a netko da je doživio revoluciju, no ostaje činjenica da je s nekadašnjeg 4.2 V8 atmosferca stigao do 3.0 turbaka, a u zadnjoj ediciji je TFSI postao TDI.
Da, S4 sada pokreće 3.0 V6 TDI s 347 KS i nevjerojatnih 700 Nm okretnog momenta. I ovdje vrijedi forma blagog hibrida, a epilog su strašna ubrzanja uz mizernu potrošnju. Limuzini treba do stotke 4,8 sekundi, karavanu desetinka više, a pritom prosječno troši tek 6,2 odnosno 6,3 l/100 km, ovisno o izvedbi, kažu tvornički podaci.
Naravno, S4 i dalje izgleda osjetno agresivnije od slabije braće. Izvana posao odrađuju novi odbojnici, poveći naplatci i dva para završetaka ispuha, dok u kabini sportska sjedala dobivaju kožne presvlake. Dakako, oprema je prvoklasna, kao i izbor materijala.
Mi ćemo samo reći kako se polovni S4 s 4.2 V8 benzincem u Njemačkoj može naći već za desetak tisuća eura. I to govorimo o vrlo očuvanim primjercima.