Još jedna marka mijenja svoj logo

Foto: Aston Martin

ELEKTRIFIKACIJA i rast popularnosti digitalnih platformi natjerali su mnoge proizvođače na promjene svojih logotipa.

Amblemi su najčešće pojednostavljeni i svedeni na dvodimenzionalnu formu. Zadnja marka koja mijenja svoj logotip dolazi iz svijeta automobilske egzotike. U pitanju je Aston Martin kojem je ovo osma promjena u 120-godišnjoj povijesti marke.

 

I novosti su doista minimalne. Krila su ostala, kao i natpis s imenom marke. Logotip je izgubio segment kružnice, a vrhovi krila su zaobljeniji. Redizajn potpisuje kućni dizajnerski studio u suradnji s renomiranim grafičkim dizajnerom Peterom Savilleom. Prva je to promjena još od 2003. godine.

Aston Martin je s predstavljanjem novog logotipa objavio i video koji prikazuje tradicionalni način izrade prestižnog amblema. Prvu primjenu imat će na novim generacijama sportskih modela, a prvi automobil koji će nositi novi logo bit će Aston Martin Aramco Cognizant ,F1 bolid na VN-u Francuske, i to povodom 100. godišnjice debija u F1.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.