NI nekoliko dana nakon premijere ne stišavaju se kritike na račun dizajna nove generacije BMW-ove krstarice.
Sedma generacija je premijerno predstavljena 20. travnja, zajedno s električnim i7 te bez klasične top verzije s moćnim V12 draguljem. Puno se toga promijenilo u ponudi, ali ništa u usporedbi s novim dizajnerskim izrazom.
>> FOTO BMW predstavio novu seriju 7, najveću i najjaču u povijesti
BMW je definitivno odlučio ići s dvostrukim prednjim svjetlima, ali i ogromnom prednjom maskom. Pritom se nisu libili drastično povećati dimenzije automobila. Mnogima takav dizajnerski izlet nije najbolje sjeo, a najviše onima kojima su generacije E32 i E38 bile i ostale mjerilo kako serija 7 treba izgledati.
Kolege iz portala Kolesa.ru su stoga odlučili ponuditi svojevrsni redizajn novog modela. Ponudili su dva dizajnerska rješenja. Prvo ide u smjeru aktualne generacije, pa bi novi model djelovao više kao redizajn prethodnika. Upravo nešto slično radi Audi s modelom A8.
Drugi prijedlog koji daje Nikita Chuiko je inspiriran upravo generacijom E38 nastalom polovicom 1990-ih za kojom se i danas mnogi okreću. Elegantna limuzina također bježi od aktualnih trendova pod Domagojem Đukecom u vidu ogromnih bubrega i podijeljenih svjetala.
Dobra je vijest da potpuno digitalni kokpit, novi iDrive i kraljevski komfor na stražnjoj klupi još nisu bili predmet rasprave. Svima odgovara predsjednički pedigre 7-ice, a najviše onima koji si mogu priuštiti ovaj BMW.