KINESKI BYD je spreman osvojiti Europu.
Kinezi pritišću, a Europa se doslovno koprca u svojoj nemoći. Najbolje što mogu ponuditi protiv Kineza je bar dvostruko skuplje, a svakim danom taj je taj odnos još gori za domaću autoindustriju.
Flota kineskih brodova nakrcanih jeftinim električnim modelima je na putu za Europu, a sada se doznaje kako su uspjeli dodatno sniziti cijenu svog tržišno najzanimljivijeg modela.
U pitanju je BYD Seagull o kojem smo već pisali. Maleni kompakt igra na kartu cijene, a ona je sada spuštena za još 5% i ne samo da je ispod 10.000 već je pala ispod 9000 eura. Ulazni model stoji 69.700 CNY ili 8850 eura, doznaje Reuters.
Elektromotor snage 75 KS
Pritom govorimo o automobilu s pet vrata (i sjedećih mjesta) koji pokreće električni pogon snage 75 KS (i 135 Nm). Napajan je iz baterije od 30 kWh, a ima doseg od 305 km prema optimističnom CLTC standardu.
Podaci nisu impresivni, ali su više no solidni za prosječnog korisnika. Posebno ako u obzir uzmemo cijenu jer zapadna konkurencija je bar dvostruko skuplja, na razini od 20.000 eura. T
Europljani u problemima
u negdje se kreće najjači Stellantisov adut, kao i nova Renaultova petica, dok će VW (ID.2) biti i skuplji. Možda najbolja usporedba je da trenutno najjeftiniji automobili ekvivalentne veličine na europskom tržištu imaju bar 50 posto veću cijenu.
Kad se sve usporedi, teza kako je zapadna autoindustrija u izazovnoj situaciji zvuči optimistično. Ona realnija je da će, ako ne smisle neko rješenje, biti egzistencijalno ugroženi.