MERCEDES EQS više nije najaerodinamičniji serijski automobil.
Model s boljom aerodinamikom ne dolazi od nekog od izravnih Mercedesovih konkurenata, pa čak ni iz "tradicionalne zapadne“ autoindustrije. Stvorili su ga Kinezi.
Potvrđeno je to na ovogodišnjoj konferenciji odbora za automobilsku aerodinamiku koja se održavala u Kini. Tamo je novoustoličena premium marka YangWang koja posluje pod kapom ekstremno rastućeg BYD-ja najavila model U6.
Upravo taj novitet karakterizirat će rekordno nizak koeficijent otpora zraka. I dok je na ponosu njemačke autoindustrije, Mercedesu EQS, iznosio 0.20, na YangWangu će iznositi 0.195.
Automobil još nije predstavljen, ali su u javnost već izašle patentne skice, kao i render temeljen na njima. On ukazuje na vrlo položenu i do maksimuma razvučenu siluetu. Sličan pogled daje i snimka s konferencije gdje možemo vidjeti profil vozila.
Očekuje se kako će U6 u duljinu mjeriti do pet metara, a navodno će se nuditi u formi plug-in hibrid ai čisto električnog modela. Električna verzija bi mogla imati i do 115 KS, ali i napredni Disus-X ovjes o kojem smo već govorili.
>> VIDEO Za 2 sekunde je na 100 km/h, pleše i vozi na 3 kotača, a cijena je neočekivana
Kineski mediji spominju i cjenovni start na oko 800.000 CNY, odnosno oko 108.000 USD, što je jeftinije i od Tesle Model S Plaid koja u Kini stoji 140.000 USD. Naravno, U6 će biti jeftiniji i od spomenutog Mercedesa, kao i od BMW-a i7.