KINESKI se proizvođači automobila ozbiljno spremaju za ultimativni napad na tržište Europe, a to čak niti ne rade električnim vozilima. Naime, posljednji model s kojim žele pokoriti Stari kontinent je "plug-in" hibrid s dvolitrenim turbo-benzinskim motorom koji je uparen s jednim ili dva elektromotora, ovisno o tome ima li automobil pogon na jednu ili obje osovine.
Dužinom od 4.7 metara GWM Wey 03 spada u vrlo kompetitivni segment srednjih SUV-ova gdje caruju modeli kao što su VW Tiguan, Hyundai Santa Fe, Toyota RAV4 ili Škoda Kodiaq. Zahvaljujući poprilično međuosovinskom razmaku od 2.75 metara, Wey ima puno mjesta na stražnjoj klupi, čak i najviše u klasi, ali nije to ono što je glavni adut ovog modela.
To je, naime, doseg na električni pogon do čak 136 km, što je vodeći rezultat u klasi. Za to je zaslužna snažna lithium-ionska baterija kapaciteta 34kWh, a Kinezi tvrde kako će rekordna biti i njena brzina punjenja, čak i na običnoj utičnici.
U GWC-u računaju kako bi mogli doprijeti do vozača koji se još uvijek plaše isključivo električnih vozila, pa je zato bazna motorizacija dvolitreni turbo motor koji razvija čak 204 KS, dok snagu prenosi automatski mjenjač s 9 stupnjeva prijenosa. Kada elektromotor pokreće stražnju osobinu, a to je na verziji AWD, ukupna je snaga pogonskog sklopa čak 442 KS, a okretni moment enormnih 685 Nm. Sve to ovom SUV-u omogućuje sprint do 100 km/h za samo 5.3 sekunde, dok je brzina ograničena na 230 km/h.
Očekuje se kako će, primjerice na njemačkom tržištu, cijena ulaznog modela biti 45 tisuća eura, dok bi najbolje opremljena inačica bila za 5000 eura skuplja. Verzija s pogonom na sve kotače i vrhunskom opremom koštat će oko 54.000 eura, što je vrlo dobra cijena.