Foto: BMW
VJEČNI rat njemačkog premium tria nastavlja se i u ovoj godini, a trenutno najviše razloga za zadovoljstvo ima jedna marka.
Ako tražite najpopularniju marku u prošloj godini, nema sumnje da je to BMW. Google i brojevi ne lažu, a oni kažu kako se na internetu upravo najviše pretraživao BMW i pojmovi vezani uz njega, piše Bimmertoday. I to premoćno naspram Audija i Mercedesa, koji za BMW-om zaostaju nekih 30-ak posto. Google Trends 2017 potvrđuje kako je BMW bio premoćan na domaćem njemačkom tržištu, ali i globalno. Audi je bio popularniji jedino u susjednoj im Poljskoj, dok se Mercedes češće pretraživao u Turskoj, nekim afričkim zemljama i Argentini.
No tu nije kraj iznenađenjima. Najtraženiji BMW-ov model na Googleu nije niti jedan od noviteta, pa čak ni aktualnih modela. Radi se o seriji 3 generacije E46, koja se proizvodila do 2005. godine i koju je naslijedila nešto manje uspješna generacija E90.
Gotovo jednako zanimljiv bio je i X5, a potom slijede serija 1 i dakako program motocikala. Tijekom 2017. godine iz domene BMW-a drastičan porast interesa bilježe pojmovi M5 i Z4, što je razumljivo.
Želite li momentalno primiti obavijest o svakom objavljenom članku vezanom uz BMW, instalirajte Index.me aplikaciju i pretplatite se besplatno na tag: BMW.
Index.me aplikaciju za android besplatno možete preuzeti na ovom linku, dok iPhone aplikaciju možete preuzeti ovdje.