LADA Granta u Classic izdanju lišena je okova elektronike, a njen motor u atmosferu izbacuje ispušne plinove kao i prije četvrt stoljeća.
Sukladno najavama, ogoljena Granta stigla je u prodaju. Osim što se Rusima nudi uz mjesečnu ratu manju od 700 kuna, u pitanju je model koji za keš sada ide za nešto manje od 88.000 kuna, što je osjetno više nego u prijašnjim najavama. Ponovimo, u pitanju je komforan obiteljski automobil pokretan 1.6 benzincem od 90 KS u kombinaciji petstupanjskog ručnog mjenjača, koji se sada nudi uz nekih 14.000 kuna popusta.
Ali postoji "ali". Prije svega to je motor, koji je s Euro 5 norme pao na Euro 2, a prosječno navodno troši 6.5 l. Na popisu opreme su električni podizači stakala, grijani retrovizori, putno računalo, dnevna svjetla te priprema za radio s 4 zvučnika.
Kao što se može iščitati, ABS i zračni jastuci nisu u ponudi, a isto vrijedi i za elektronsku kontrolu stabilnosti. Nova Lada vozi na 14-inčnim čeličnim naplatcima i ima trogodišnje jamstvo.
Sve u svemu, Lada Granta Classic je trenutno najjeftiniji novi automobil na ruskom tržištu, a da nema prepreku sankcija i standarda, bila bi i najjeftiniji model u ostatku Europe. Recimo i kako uskoro dolazi Lada Niva u istoj režiji.