LOTUS Eletre je pravo osvježenje, a mogao bi biti hit na tržištu premium SUV modela s električnim pogonom.
Iako su mnogi Lotusovi poklonici ostali u šoku kad je predstavljan ovaj, odnosno ovakav model, brojni su razlozi za optimizam. Prije svega je tu zvučno ime praćeno atraktivnim izgledom, a onda valja reći i kako su električni SUV-ovi itekako traženi u svijetu premiuma.
I kad smo kod premiuma, odmah spomenimo cijenu kao adut. Lotus Eletre u Njemačkoj kreće s cijenom od 95.990 eura, što je definitivno na razini konkurencije. Pritom imajte na umu da govorimo o baznoj izvedbi, koja raspolaže s 450 kW/612 KS i 710 Nm. Snažnija R izvedba ima 675 kW (905 KS) i 985 Nm, ali i stoji osjetno više – 150.990 eura.
Međutim, potonja postiže 100 km/h za 2.95 sekundi i maksimalnih 265 km/h, a bazna uhvati stotku za i dalje vrlo poželjnih 4.5 sekundi, dok je maksimalac 258 km/h. Na sve sad dodajte doseg od 600 km kod slabije, odnosno 490 km kod snažnije izvedbe, a koju osigurava ogromna baterija kapaciteta 112 kWh.
Ipak, najzanimljiviji podatak kod Lotusa je nepoznat, a to je masa. Stoga ćemo tehničke informacije završiti podatkom kako se s 10 na 80 posto kapaciteta puni za 20 minuta.
Postavljen na poveće 23-inčne kotače najnoviji Lotus u kabini nudi luksuz, ali održivi. Umjesto kože tu su umjetni reciklirajući materijali, a oprema je prvoklasna. Lotus Eletre se proizvodi u Geelyjevim pogonima u Wuhangu u Kini, a dolazi s jamstvom od pet godina ili 160.000 km.