MERCEDES će nizom online prezentacija predstaviti novu generaciju S klase. Prvi dio posvećen je MBUX sustavu.
Nova S klasa ne odriče se prepoznatljivog vanjskog dizajna, a još manje luksuza. Krstarica je to koja će nastaviti nuditi neviđeni komfor vožnje, ali sada uz temeljito revidirane tehnologije i interijer vozila.
Telefonska konferencija, online gledanje filma i slušanje glazbe, sve to nudi i nova S klasa, ali na posve novi način.
Ovo je auto u kojem gazda sjedi straga, pa tako i Mercedes dizajnira auto s posebnom pažnjom na stražnju klupu. Putnici straga tako mogu uživati i koristiti jednake bogate funkcije informacija, zabave i udobnosti kao i vozač i suvozač. Imaju pristup do tri dodirna zaslona i niz različitih kontrolnih opcija uključujući MBUX unutrašnji asistent.
A upravo ni jedna druga inovacija nije posljednjih godina tako radikalno promijenila način uporabe Mercedes-Benza kao MBUX (Mercedes-Benz User Experience) sučelje.
Sa S klasom dolazi druga generacija sustava koji ima sposobnost učenja. Unutrašnjost je oplemenjena s do pet velikih zaslona, dijelom s OLED tehnologijom. Prilagodba korisniku sada je dovedena na novu razinu, pa tako 3D prikaz vozača prvi put pritiskom na tipku nudi prostorni prikaz, i to bez nošenja 3D naočala.
Glasom upravljani asistent "Hej Mercedes" sada može još više pa može objasniti gdje se nalazi set za prvu pomoć ili kako spojiti pametni telefon preko Bluetooth veze. MBUX provjerava i kako je postavljena dječja sjedalica, a prati se i umor vozača. Za sigurnost su potrebni otisak prsta, prepoznavanje lica i glasa, ali i klasični PIN.
Ovaj auto vas prati i kad želite izaći iz auta - ako se detektira drugi sudionik u prometu u mrtvom kutu, aktivno ambijentalno osvjetljenje postaje dio sustava upozorenja i trepće crveno.
Ukupno, MBUX unutrašnji asistent prepoznaje do 20 kontrolnih želja, dok se sjedalo vozača i zrcala automatski namještaju prema veličini tijela. Nadalje, kućni sustavi i aparati se mogu povezati s vozilom te se njima može upravljati glasom, zahvaljujući Smart Home funkciji.
Kao što smo već pisali, nova S klasa se iznutra u potpunosti mijenja. Izgled prikaza sučelja može se individualizirati odabirom četiri stila prikaza (Discreet, Sporty, Exclusive, Classic) i tri načina rada (Navigation, Assistance, Service), a kokpit je izgubio čak 27 klasičnih prekidača. Kupac može birati i između dva head-up zaslona, gdje je jedan s proširenom stvarnosti (AR-HUD).
I ovdje ćemo zasad stati i vratiti se u stvarnost. Ako je suditi po dosad otkrivenom, nova S klasa uvodi Mercedes i čitavu autoindustriju na jednu novu razinu, baš kao što je to činila svakom svojom generacijom.