AKO STE ljubitelj ekstrema, ova je pretvorba definitivno za vas i svakako će vas istaknuti. Zašto jednostavno ne pretvorite Urusova četiri kotača u šest? Diskutabilno je jesu li dodatni kotači vizualno dobri za Lamborghini, a nije ni poznato kako će se iskoristiti dodatni dobiveni prostor. Moguće je za više skladišnog prostora ili treći red sjedala.
Ova pretvorba u potencijalni 6x6 definitivno nije bila laka. Iza B-stupa krov Urusa je prepiljen i zamijenjen produljenom verzijom. Dodan je i treći prozor.
Obnova ipak djeluje nezavršeno
Nažalost, ne može se reći u kojoj mjeri dvije stražnje osovine zapravo pokreće Urusov V8 biturbo motor od 666 KS. Stoga je nemoguće reći radi li se doista o 6x6. Uglavnom, čini se da obnova još nije gotova.
Ostaje uzbudljivo vidjeti što se još događa na Urusu jer usprkos svojih šest kotača vjerojatno neće biti ništa prikladniji za off-road vožnju. No renovacija je svakako izvanredna. Zavidni pogledi normalnih vozača Urusa na četiri kotača su neizbježni.