VJEROVALI ili ne, Hyundai je odlučio osvježiti model koji i danas, tri godine nakon lansiranja, izgleda atraktivno poput koncepta.
U pitanju je električni Ioniq 5. Za početak recimo kako su uz osnovnu predviđene još dvije izvedbe, ušminkana N Line i sportska N. Kao i kod konvencionalnih modela, N Line razina donosi sportske detalje bez zadiranja u tehniku. Tako će oznaka ovdje značiti atraktivnije odbojnike, zadebljane pragove, 20-inčne naplatke novog dizajna.
Bolja ergonomija
Ioniq 5 je redizajnom dobio i blago modificiranu prednju masku te 50 mm širi stražnji spojler. U konačnici ugradnjom drugačijih odbojnika električni je Hyundai narastao u duljinu 20 mm (4655 mm). I još jedan detalj koji samo oni skloni naknadnom tuningu ne vole. Ioniq 5 je po uzoru na N izdanje konačno dobio brisač stražnjeg stakla.
A u kabini nailazimo na pomalo neočekivane novosti. Model je sada dobio više opcija prečaca. Tu je niz tipki vezanih uz uključivanje grijanja (sjedala, upravljač) i asistenciju pri parkiranju. Pretinci za smještaj pića su sada vertikalno orijentirani, a uz njih je postavljena površina predviđena za bežično punjenje mobilnog uređaja. Sve u svemu, Hyundai je poradio na ergonomiji.
N Line donosi i sportska sjedala, metalne papučice, dvobojnu verziju interijera, kontrastne prošive, kao i donekle drugačiji dizajn upravljača. U svakom slučaju, budući vlasnici mogu računati na više estetike, ali i na unaprijeđeni infotainment.
Veća baterija
Također, Hyundai naglašava kako je povećana čvrstoća karoserije, a dodatna ojačanja dobili su B nosači i vrata. Radom na podvozju je pak smanjena buka u vožnji. Konačno recimo i kako regularni model dobiva bateriju većeg kapaciteta, koji je narastao sa 77.4 na 84 kWh.
Novi Ioniq 5 je već stigao u prodaju u Koreji, dok će ga ostatak svijeta ugostiti tijekom ove godine.