NAJNOVIJA kineska limuzina nudi superiorne karakteristike pogona, ali i ogromni balast težine prosječnog automobila.
Kineski BYD hrabro grabi i osvaja sve jače pozicije na automobilskom globusu, posebno kad su u pitanju električni modeli. Još prije nekoliko godina zvučilo je nestvarno, pa i nemoguće da bi kineska autoindustrija mogla stvoriti automobil koji bi mogao ugroziti najbrži automobil svoje vrste.
Upravo to se sada događa. Kineski YangWang sad predstavlja U7, direktnog rivala Tesli Model S u plaid izdanju. Ne samo da raspolaže s pogonom snage oko tisuću konja, već su najave ozbiljno premašene: pogon daje 960 kW/1306 KS, a čine ga četiri elektromotora, stoji u objavi kineskog ministarstva gospodarstva u informacijske tehnologije.
A ono što će vas iznenaditi svakako su baterije. Kapacitet im je čak 135.5 kWh što osigurava doseg do 800 km prema CLTC-u. A pazite sad, ovo njihova masa je nevjerojatnih 900 kg što pak podiže masu vozila na čak 3095 kg. Vratimo li se na doseg, deklarirane su dvije veličine, gdje manja od 720 km vrijedi za osnovni model koji nema kamere umjesto retrovizora, kao ni druge elemente za poboljšanu aerodinamiku.
Automobil je postavljen na tzv. YiSiFang platformu. Dugačak je čak 5265 mm, širok nepuna dva metra i visok 1517 mm. Praktično gledano, ovaj je model 42 mm dulji i 70 mm širi od Mercedesa EQS. Trenutne informacije otkrivaju kako je maksimalna brzina 270 km/h, kao i da će automobil biti opremljen sustavom autonomne vožnje razine 3.
O cijeni zasad ni riječi, ali se očekuje kako će biti na razini najavljenih milijun CNY, odnosno oko 130.000 eura.
Nakon terenskog U8 i sportskog coupea U9 ovo je treći model premium marke kojom trenutno najveći proizvođač električnih automobila planira preuzeti svjetski primat kad su u pitanju električni automobili.