TALIJANSKOJ marki su u povijesti štošta spočitavali, ali ne i vozne karakteristike. Hoće li se to promijeniti?
Vrlo lako, a glavni krivac bi mogao biti dijeljenje platformi između pojedinih marki. Upravo to se događa slavnoj talijanskoj marki koja je u okviru Stellantisa dobila crossover pojačanje. Tonale je stigao, ali na njemu je osim izgleda malo toga Alfinog.
Osnova stiže iz skladišta FCA, a koristi ju nekoliko modela vec dobrih 15 i više godina. Automobil je ovaj put završio na testu izbjegavanja losa kod španjolskog km77.com. Cilj je jasan, a to je da maleni crossover savlada poligon sa 77 km/h. U tome nije uspio, a od pomoći nije bio niti dorađeni ovjes, kao ni poveći 20-inčni kotači s Pirelli P zero pneumaticima mjera 235/40.
Najbolji prolazak Tonale je uspio savladati pri 74 km/h, što je lošije od konkurencije. Primjera radi, osjetno teži Mini Countryman posao odradi sa 79 km/h. Nema sumnje da će elektronika morati na doradu jer upravo o njoj uvelike ovisi kako će odraditi manevar nagle promjene smjera. U slalomskoj vožnji vozeći oko 70 km/h poligon je apsolviran za 24.9 sekundi, što je na razini Seata Ibize 1.0 TSI i BMW-a iX.
Konkretni Tonale pokreće benzinac sa 130 KS u kombinaciji automatskog mjenjača i prednjeg pogona. Početna cijena u Hrvatskoj je 289.900 kn.