TOLIKO je radikalan da nema mjesta za suvozača.
Ako je u nekom automobilu vozač u fokusu, onda je to najnoviji Ferrari. Za razliku od McLarena f1 čiji je autor Andy Murray promovirao 1+2 koncept sjedenja, u Ferrariju su išli s idejom totalne minimizacije. A to je značilo nemogućnost dijeljenja užitka vožnje sa suvozačem.
Potvrdio je to za Top Gear Ferrarijev šef dizajna Flavio Manzoni rekavši da je F80 inicijalno trebao biti jednosjed. To bi dovelo do ultra uske kabine i stvaranja "vrlo radikalnih proporcija“. Ipak, izbor V6 motora i još neka rješenja omogućili su na koncu ugradnju dodatnog sjedala.
Koliko je Ferrariju bitan vozač, potvrđuju i službene fotografije interijera automobila, gdje je suvozačevo sjedalo izvedeno u crnoj boji. Sjedalo suvozača je pomaknuto unazad, pa je time omogućeno smanjenje širine kabine.
Podsjetimo, primjenom karbona u Ferrariju su uspjeli zadržati masu vozila na odličnih 1525 kg. Već rasprodani F80 je je jedan od najradikalnijih Ferrarija, ali nije jedini koji je trebao imati samo sjedalo za vozača. 2018. godine Ferrari je predstavio SP1 roadster sa samo jednim sjedalom, a prošle godine je stigao i trkaći 499P Modificata, također s jednim sjedalom.