Najpraktičniji Peugeot prešao na struju, od jeseni u Hrvatskoj

Foto: Peugeot

NASLJEDNIK i putnička izvedba Partnera i još poznatiji kao brat blizanac Citroenovog Berlinga, praktični Rifter je dobio prefiks e u imenu, a to znači samo jedno – električni pogon. 

Većina novosti je logično ispod lima. Stvari su poznate iz prethodnih električnih modela PSA koncerna, a oni uključuju 136 KS snažan elektromotor s do 260 Nm dostupnog okretnog momenta. Dolazi u kombinaciji baterije kapaciteta 50 kWh što je po WLTP-u dostatno za doseg od 275 km. Ako mislite da je ovako pogonjeni obiteljski model dostavnih korijena suviše anemičan spomenut ćemo 11.2 sekundi za ubrzanje do 100 km/h te maksimalnu brzinu postavljenu na 134 km/h.

Što se tiče punjenja opcije su od 7.4 KW jednofaznog punjenja, preko opcijskog trofaznog od 11 kW, pa sve do one putem brzih punjača snage do 100 kW. U tom slučaju za punjenje od 5 do 80% treba pola sata, na trofaznom punjaču 5.5 sati, a jednofaznom 7.5 sati. Priključite li ga na standardnu utičnicu punjenje traje 31 sat (8A), odnosno 15 sati (16A).

Od zanimljivosti vezanih uz pogon vrijedi spomenuti Eco mod koji limitira motor na 82 KS i 190 Nm, Normal na 109 KS i 210 Nm te Power s prije iskazanim vrijednostima. Izaberete li upravo potonji mod rada Peugeot smijete opteretiti s do 750 kg tereta. 

Dostupna su i dva načina kočenja s prilagođenim načinima punjenja baterije energijom kočenja: umjereno za osjećaj kao u vozilu opremljenom motorom s unutarnjim izgaranjem te snažno koje se postiže pritiskom na tipku B ("Brake") na mjenjaču za snažnije usporavanje.

I e-Rifter se nudi u dvije duljine karoserije (4.4 i 4.75 m), te mogućnosti prijevoza do sedam osoba ili do čak 4 kubika tereta. Tržišno najzanimljivija kraća izvedba s pet sjedala ima prtljažnik od impresivnih 775 litara. 

Spomenimo i znakove raspoznavanja. Na stražnjem lijevom boku se nalazi utičnica za punjenje, blizu je i oznaka dok bok otkriva alu naplatke promjera do 17 inča. Unutra standardan i-Cockpit te 8-inčni zaslon, uz potpunu opremu u pogledu sigurnosti i komfora vožnje prikazanu kroz nekoliko dostupnih razina. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.