NEMA mjesta na svijetu koje ovaj neuništivi kamionet nije posjetio, a trag je ostavio kao vjerojatno najkorisnije vozilo koje je svijet vidio.
U opticaju od 1968. godine, ovaj je model jedan od onih koji su gradili Toyotin imidž. Posebno tamo gdje je asfalt egzotika, a ovakvo vozilo egzistencijalno pitanje.
Novo izdanje Hiluxa zadržava robusnost prethodnika, ali sada donosi puno više manira. Počet ćemo s najboljim, a to je Invincible razina opreme, koja nudi više no itko drugi u segmentu nominalno radnih kamioneta.
A konkretni podaci kažu kako Hilux uz sebe nosi još jednu tonu tereta, vuče prikolicu do 3,5 tone i ne staje bez obzira na karoseriju. A tu samo mislimo na veličinu kabine i proporcionalan komfor za putnike.
Za priču o novim bojama karoserije bit će vremena, kao i za uvođenje LED tehnologije svjetala. Čak je i središnji infotainment zaslon ubačen, ali su ipak zadržani klasični mehanički prekidači. Izgleda da je razum ipak prevladao nad današnjim trendovima.
Hilux je sada i na cesti uglađeniji i tiši, ali može biti jako bučan. Posebno ako odaberete ozvučenje s 9 zvučnika JBL Premium Sound System koji se odlikuje 8-kanalnim pojačalom od 800 W, kao i tehnologijom CLARi-Fi.
Mi ćemo radije spomenuti da su u ponudi zaštitni kavez, deset različitih pokrova sanduka i još čak 300 različitih dodataka.
I da, ponudu čini isključivo 2.8 dizelaš s 204 KS i 500 Nm. Sada za 10 sekundi uhvati 100 km/h, a troši 7,8 l/100 km. 2.4 dizelaš od 150 KS i 400 Nm ostaje u ponudi. Ekopokret je odavna istisnuo benzinca, ali zato ovdje nema još mjesta struji.
Prodaja novog Hiluxa u Hrvatskoj počinje 2021., kad će biti poznate i sve cijene.