TRENUTNO najatraktivniji model u ponudi korejske marke premijerno je predstavljen na salonu u Ženevi, a sada je stigao i na hrvatsko tržište, gdje bi lako mogao postati jedno od ugodnijih iznenađenje godine. Naravno, u pitanju je Rio, Kijin adut u segmentu kompaktnih automobila niže klase.
Nova generacija na scenu stupa globalno jakim pedigreom. Prevedeno, radi se o vrlo atraktivno skrojenom automobilu kojeg karakteriziraju prostrana kabina, uvjerljiva motorizacije i za Kiju uobičajeno 7-godišnje jamstvo (ili 150.000 km).
Trenutno se nudi isključivo izvedba s pet vrata, i to u kombinaciji tri motora i četiri razine opreme. Početna cijena je vrlo konkurentnih 84.990 kuna i penje se sve do 112.990 kn. A pravi aduti stižu dogodine, izvedba s tri vrata uz još nižu cijenu te novi 1,1 CRDi dizelaš rekordno niske potrošnje goriva od svega 3,2 l/100 km.
Možda dosad najbolje pogođen dizajn europskog odjela pod vodstvom Petera Schreyera donosi modernu interpretaciju agresivnog nastupa i postavlja se na 4.045 mm duljine, 1.720 mm širine i tek 1.455 mm visine. Zanimljiv i oku ugodan je i interijer, a pogovora ne bi trebalo biti ni na račun kvalitete materijala, kao ni ergonomiju. Oprema je pak potpuna, pa već od početne razine Active nudi potpun sigurnosni paket, elektrifikaciju, klimu i audio-sustav. Za ovu klasu više se i ne očekuje od ulaznog modela.
Rio je dostupan s dva benzinska te jednim dizelskim motorom. Benzinci su 1,2-litreni Kappa motor snage 85 KS i 1,4- litreni Gamma motor snage 109 KS. Slabiji stiže s pet-stupanjskim mjenjačem, a snažniji nudi na volju između stupnja više ili pak automatskog mjenjača s tek četiri stupnja prijenosa. Dizelaš je 1.4 CRDi sa 90 KS kojeg karakterizira potrošnja od odličnih 4,1 l/100 km.
Simpatični Rio stigao je uz dobrodošlicu svih koji traže atraktivan i pouzdan obiteljski automobil fer cijene i dinamike. Nema sumnje posao je odlično odrađen, a sada preostaje da se vide rezultati.