MERCEDES je objavio fotografije i prve tehničke podatke nove M klase koja će svoj premijerni nastup odraditi ove jeseni na frankfurtskom auto salonu. Početak prodaje i prve isporuke se očekuju netom poslije salona.
Kao najveću novost možemo istaknuti činjenicu kako će M klasa po prvi put dobiti 4-cilindrični dizelski motor i time postati jedan od vodećih modela ovog segmenta po pitanju ekonomičnosti.
Radi se o 2,1-litrenom 4-cilindričnom bi-turbo motoru snage 204 KS (150 kW) i najvećeg okretnog momenta od 500 Nm koji će pokretati model ML250 Bluetec. Uz pomoć 7-stupanjskog automatskog mjenjača, stop-start sustava te sustava regenerativnog kočenja ovaj će ML ostvarivati prosječnu potrošnju od oko 6 l/100 km te emisiju CO2 od 158 g/km.
Potom će slijediti ML350 Bluetec pokretan 3,0-litrenim V6 dizelskim motorom snage 258 KS (190 kW) i momenta od 619 Nm te ML 350 BlueEfficiency kojega će pokretati 3,5-litreni V6 snage 306 KS (225 kW) i maksimalnog okretnog momenta od 370 Nm. Ovi će motori također biti upareni s automatskim 7G-Tronic Plus mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača.
Kasnije će se ponudi priključiti i ML63 AMG u kojem se krije 5,5-litreni V8 bi-turbo snage 540 KS. Krajem iduće godine ponudu će proširit i ML300 Hybrid, a radit će se o kombinaciji 2,1-litrenog dizelaša i električnog motora snage 20 KS. U ovom slučaju potrošnja bi trebala kretati oko 5 l/100 km.
Vizualno, nova M klasa kodnog imena W166 zadržava osnovne proporcije i elemente dizajna prethodnika, no u nešto modernijem i svježijem obliku. Evolucija dizajna donosi nove dimenzije, i to 4.804/1.926/1.796 mm za opis maksimuma u sve tri dimenzije. Međuosovinski se razmak nije mijenjao te i dalje iznosi 2.915 mm. Slično eksterijeru, unutrašnjost automobila je nova, no u osnovi slijedi prethodnika. Kupci također mogu očekivati bogatu opremu, kako onu sigurnosnu tako i onu koja donosi bolji komfor.