SUDEĆI po prvim detaljima, nova Astra bi mogla postati najatraktivniji model segmenta.
Ne treba puno da bude atraktivnija od Golfa, ali ruku na srce, ne treba ni puno da dobije na osobnosti koju su prethodna izdanja prosula u bezidejnosti dizajnera. Pod PSA koncernom je više slobode, a Opel gradi snažni vizualni identitet.
Jedan od najjačih elemenata Opelovog temelja još od lansiranja 1991. godine, kad je Kadett ustupio mjesto, u svojoj 30 godina dugoj povijesti donosi veliki zaokret. Šesta generacija Astre je pred vratima, a ruski kolege iz Kolesa.ru već nagađaju kako će izgledati.
Sudeći po njihovoj ideji, Corsa bi mogla biti glavni obrazac kako bi se uspješno sakrila tehnološka poveznica s kućnim rivalom, Peugeotom 308.
Originalni dizajn neće biti jedina novost. Opel u Astru prvi put dovodi elektrificirane pogone kroz dva plug-in hibrida kakvi su već u ponudi brojnih modela Stellantis koncerna. I ovdje valja računati na uzorne performanse i 60 km dosega.
Za one sklone klasičnim pogonima tu će biti poznata paleta 1.2 benzinaca i 1.5 dizelaša. Posebna poslastica bit će OPC izvedba koja bi doista trebala ugledati svjetlo dana.
Kao što smo već rekli, prvi primjerci na ceste stižu ove godine, a proizvodnja je u samom srcu Opela, u Rüsselsheimu.