BIO je jedan do prvih sportskih SUV-ova s moćnim V8 motorom, a sada prelazi na struju.
Kada kažemo da je iz temelja oporavio marku i omogućio joj ogromne prihode lako ćete zaključiti kako govorimo o modelu Cayenne. Treća generacija modela prisutna je na tržištu od 2017. godine, a sada prolazi kroz još jedan facelift kako bi "izdržao“ do dolaska nove generacije.
A onda će po svemu sudeći biti potpuno električna. Receptura je to koja se smiješi još otkako je donesena odluka da novi Macan bude isključivo električni model. Porsche je danas objavio i jednu bitnu novost vezanu za četvrtu generaciju modela, a to je da će se novi model proizvoditi u Volkswagenovoj tvornici u Bratislavi. Dakle, bit će to još jedan električni model VW koncerna s proizvodnjom izvan granica matične države.
Poznat je i plan. Nakon Taycana lansiranog 2019. godine tijekom iduće godine stiže električni Macan, a potom će sredinom desetljeća biti predstavljen električni 718. Pogađate, četvrti po redu električni model bit će upravo Cayenne, potvrdio je danas Porsche. Iako se Cayenne već godinama proizvodi u Bratislavi, mnoge je iznenadilo da će se ta praksa nastaviti i nakon prelaska na električne pogone.
Podsjetimo, Cayenne je jedan od stupova Porschea, model koji Porscheu daje (financijsku) slobodu u kreiranju supersportskih automobila koji nisu rađeni za tržište, već više za dušu. Prevedeno, Cayenne s 95.604 prodana primjerka u prošloj godini tvrtki daje dovoljno kapitala za razvoj novih proizvoda.
Kad je pak tvornica u Bratislavi u pitanju, njena veza s Cayenneom seže 20 godina u povijest. Naime, u početku su se tamo proizvodili dijelovi za model i slali u Leipzig na sklapanje. Od treće generacije proizvodnja je preseljena upravo u Slovačku, gdje su se proizvodili modeli s klasičnim pogonima, ali i plug-in hibridna izvedba.