TOYOTA Century već desetljećima opslužuje najviše japanske dužnosnike kao jedan od najkonzervativnijih i najudobnijih automobila današnjice. Naruhito će joj ostati vjeran, ali…
Legendarna Toyota Century je 2017. godine modernizirana, a na popisu se našao i V8 dragulj u formi hibrida. Njegova uloga bila je zamijeniti kućni V12 motor, koji sve do tada nijedan pogon nije bio dostojan zamijeniti. Da, oni koji su Century probali, kažu da uglađeniji automobil i spokojniju vožnju na asfaltu ne možete iskusiti.
Međutim, novi car je, čini se, poželio promjene. U želji da bude bliži svojem narodu, navodno je zaželio otvorenu Laundalet izvedbu, javlja Wall Street Journal.
Tako nešto u klasičnom obliku Centuryja japanski gigant nije nudio, ali je već sličan koncept predstavio na Lexusu. Otvoreni LS dan je 2011. godine na korištenje princu Albertu II.
Century će ići vjerojatno u istom smjeru s tek djelomično dekapitiranim krovom. A ako ćemo o cijeni, recimo kako Century trenutno ne ide preko 175.000 USD, nemjerljivo niže od izbora "preuzvišenih" sa Zapada. Pritom ne računamo na sportsku GRMN izvedbu kakvu si je naručio prvi čovjek Toyote.