I DOK neki proizvođači vjeruju u budućnost sintetičkih goriva, Mercedes je donio konačnu odluku.
Audi, Bentley, Mazda i Mclaren su samo neki od proizvođača koji ulažu u znanstvena istraživanja u području razvoja sintetičkih goriva kako bi se ponudila čista alternativa klasičnim benzincima i dizelašima.
Markus Schäfer, Mercedesov stručnjak za istraživanje i razvoj, ne vjeruje u takvu mogućnost. On i njegova kompanija su sasvim jasni u svom izboru elektrifikacije. "Mi smo donijeli jasnu odluku kako će naš put prvo biti električan“, rekao je Schäfer za Autocar i nastavio: "Kada razvijamo novu platformu prvo mislimo na električni pogon. Moramo paziti na regulativu i ponašanje korisnika, ali to je naš glavni put".
Svoju rezerviranost spram sintetičkih goriva objašnjava ovako: „Ako imate viška energije, najbolje ju je pohraniti u bateriju. Kad transformiramo zelenu energiju u e-gorivo, nastaje proces u kojem se gubi puno efikasnosti."
On očekuje da će se takva goriva prvo moći komercijalizirati u zrakoplovnoj industriji, a onda ostavlja mogućnost kako bi puno kasnije mogla doći i u autoindustriju.
Mazda trenutno radi na dobivanju tekućeg goriva od mikroalgi, dok McLaren nastoji stvoriti CO2 neutralno sintetičko gorivo za pokretanje njegovih oktanskih dragulja. Audi je pak još 2018. proizveo sintetičko gorivo za testove te vjeruju kako će to gorivo produžiti vijek klasičnih motora s unutrašnjim izgaranjem.
Načelno, miješanjem vodika dobivenog elektrolizom i ugljičnog dioksida iz atmosfere te drugih elemenata dobiva se sintetičko gorivo. Zbog procesa elektrolize pomoću kojeg se dobiva vodik ta se goriva zovu i e-goriva. Najveći problem sintetičkih goriva je veliki gubitak energije.