FIAT Cinquecento je gotovo iščezao s naših cesta, a kad bismo ga ipak sreli, rekli bismo kako se radi o simpatičnom automobilčiću. Ovome bismo se ipak maknuli s ceste.
Dva su desetljeća prošla otkako je ovaj model umirovljen, a sada njegovu ulogu daleko uspješnije odrađuje još ljepši i još bolji Fiat 500. I to radi već puno desetljeće. Kad se ipak nađe poneki Cinquecento, on je odlična baza za tuning, baš kao što je to i njegov potomak.
U ovom slučaju govorimo o ekstremu, a to je ugradnja motora Kawasakijevog motocikla, Ninje ZX-14R, čiji dragulj strojogradnje na 12.000 o/min ispaljuje preko 200 KS i potjera motocikl do limitiranih 299 km/h. U Fiatu ima zadaću pokretati mesnate slickove. Auto je temeljito prerađen izvana i iznutra, s ogoljenom kabinom i središnjim položajem vozača.
U nastavku pogledajte što može.