Ovo je karta najpopularnijih auto marki po državama, pogledajte što vole Hrvati!

Foto: Quickco
 
IAKO je Toyota izgubila poziciju najvećeg auto proizvođača nema sumnje kako je Toyota i dalje broj 1 ako se pita Google. 
 
Prema podacima koje je prikupio britanski Quickco iz čak 193 države Toyota je najčešće pretraživana auto marka na Googleu, vjerovali ili ne, u čak 74 države svijeta. Japanski proizvođač je bio apsolutni broj 1 u zemljama kao što su SAD, Kina, Australija, ali i većini afričkih zemalja. 
 
Na drugom mjestu je BMW, koji je pobijedu odnio u 51 državi, a većina uključuje europske zemlje i dakako Njemačku. I ne samo to, BMW je pobijedio i u Japanu i Koreji, zemljama s jakim auto kompanijama.
 
Pomalo iznenađujuće, treći je Hyundai, korejski gigant, koji se između ostalog pokazao popularan u Rusiji, Indiji i još 15 zemalja. Ponosni mogu biti i u Hondi s pobjedama u nekoliko velikih zemalja poput Brazila i Kanade. Očekivano, Fiat i Volvo su najbolje prošli u matičnim zemljama. 
 
A ako se pitate gdje je Volkswagen reći ćemo kako je najveći svjetski proizvođač automobila najpopularniji auto pojam u Španjolskoj, Rumunjskoj, Bjelorusiji, Estoniji, Andori, Urugvaju i Zelenortskim Otocima. 
 
>> Kartu u većoj rezoluciji možete vidjeti ovdje
 
Koje automobile su tražili Hrvati na Googleu?
 
Hrvatska je kao i ostatak regije u znaku BMW-a, koji je bio najtraženija auto marka u svim zemljama bivše Jugoslavije uz izuzetak Slovenije za koju nisu dostupni podaci. 
 
 
A gdje su Ameri?
 
Američke marke su prošle katastrofalno. Jedini izuzetak je Chevrolet, najpopularnija auto marka u Argentini, Čileu, Kolumbiji, Ekvadoru i Meksiku. Još gore su prošli Britanci, odnosno Jaguar koji je doduše u indijskim rukama, a pobijedio je samo u poreznom raju Belizeu. 
 
Od zanimljivih rezultata svakako vrijedi izdvojiti Mini, koji je u vlasništvu BMW-a, a okitio se titulom najtraženije auto marke u Laosu, Nepalu i Jemenu. Još zanimljiviji je Bugatti, proizvođač vjerojatno najbržeg (i jednog od najskupljih) automobila na svijetu, a koji je pobijedio u Nigeru, zemlji s tek 7 automobila na tisuću stanovnika i ukupno oko 4.200 km asfaltiranih cesta. 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.