Ovo su automobilske marke koje imaju najodanije sljedbenike

Foto: EPA, JD Power

MNOGI vozači ostaju vjerni jednoj marki, pogotovo u ovakvim izazovnim vremenima. 

Upravo to pokazuje najnovija studija J.D. Power'sa koja se bavi vlasništvom automobila i vjernosti pojedinim markama. J.D. Power's 2022 U.S. Automotive Brand Loyalty Study obuhvaća američko tržište, a rezultati se lako mogu prenijeti i na situaciju u Europi. 

Naime, većina vlasnika automobila pri kupovini novog automobila ostaje vjerna istoj marki, pokazalo je najnovije izdanje studije koja prati kupovinu novih automobila u pet različitih segmenata. 

 

U konkurenciji automobila najvjernije klijente ima Porsche s 57.4 posto vlasnika koji su pri promjeni automobila opet kupili Porsche. Odmah iza su vlasnici Genesisa. Očito je da mlada korejska marka već sad ima vrlo vjerne poklonike. Razumljivo, baš kao i u premium SUV segmentu gdje je BMW postigao još bolji rezultat, 58.6 posto, te se pozicionirao ispred Lexusa. 

Za neke će biti iznenađenje u rezultatima za jeftinije, da ne kažemo konfekcijske marke. Ovdje je Toyota apsolutni vladar, u automobilskoj i SUV ponudi s rezultatom od čak 62.2 i 62.3%. Očekivano, u segmentu kamioneta broj 1 je Ford s 63.8 posto vlasnika vjernih marki. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.