IAKO su GTI i Rallye oznake očito stvar prošlosti, u Peugeotu još uvijek imaju želje stvarati automobile privlačne oktanskim zaljubljenicima. Najnoviji uradak dolazi iz odjela Stellantis Motorsport, a nosi ime Peugeot 208 Racing.
Radi se o natjecateljskom vozilu izrađenom za FR6 Trophy natjecanje. 208 Racing donosi unaprijeđen motor, ali i nove postavke šasije. Dodamo li svemu podatke da je automobil sada brži, upravljiviji, ali i sigurniji, lako je zaključiti kako je ovo odlična opcija za sve koji misle ući u svijet automobilskog sporta.
Automobil se temelji na nedavno osvježenom modelu 208, a bijelom izvedbom s kontrastnim ukrasima u zelenoj boji te čeličnim naplatcima evocira uspomene na kultni 106 Rallye. Iznutra, Stellantis je dodao zavareni zaštitni kavez i automatski sustav za gašenje požara, oba u skladu s propisima Rally4.
Kontrolna ploča je "optimizirana" kako bi se izbjegle refleksije i ima višenamjenski zaslon, prekidač za isključivanje (prekidač strujnog kruga) i prilagođene kontrole na središnjoj konzoli. Nadalje, elektronička arhitektura specifična za natjecanje timovima olakšava prikupljanje i analizu podataka o vožnji.
Za razvoj ovog modela Stellantis Motorsport koristio je iskustvo iz projekta razvoja Peugeota 208 Rally4, Citroena C3 Rally2 i 208 Racing Cup. Ispod poklopca se nalazi unaprijeđena verzija Stellantisovog 1.2-litrenog trocilindričnog benzinskog motora s turbopunjačem koji sada daje 145 KS.
Podsjetimo, isti motor na proizvodnoj izvedbi daje 45 KS manje. Recimo i kako automobil teži 1050 kg, a pogon se prenosi na prednje kotače putem šest-stupanjskog ručnog mjenjača.
Peugeot 208 Racing stoji 38.900 eura, a prve isporuke kreću u veljači iduće godine. Cestovna verzija modela nije u planu.