Peugeot želi biti lider potpuno električnih auta. Uskoro predstavlja novi model

Foto: Peugeot

Peugeot želi postati lider u području potpuno električnih vozila među europskim mainstream markama.

S modelom E-208 već je vodeći u električnom B-segmentu u Europi. Francuski proizvođač automobila nudi najširi raspon električnih vozila među europskim markama.

Potpuno novi E-408, koji će biti predstavljen u Parizu u sklopu svjetske premijere, upotpunjuje električni asortiman od 12 modela.

Svi Peugeotovi modeli imaju ChatGPT

Kako bi kupcima olakšao prelazak na vozila bez emisije CO2, svaki električni model nudi i hibridnu i/ili plug-in hibridnu verziju zahvaljujući višenergetskim platformama. Svi Peugeotovi modeli opremljeni su povezanim uslugama i umjetnom inteligencijom ChatGPT4, osmišljenom kako bi omogućila jednostavnu i snažnu interakciju s vozilom.

Model 408 je crossover dug 4,69 metara, baziran na EMP2 platformi, poput najavljenih električnih verzija modela Vauxhall Astra i Peugeot 308. Kao i 308, model 408 je također pozicioniran u kompaktni segment (C-segment), ali na višem kraju.

Električna verzija već je najavljena kao dio opće premijere modela 408. Zahvaljujući EMP2 platformi, tehnologija je poznata: 156 KS kao kod e-308, uz bateriju kapaciteta 54 kWh (51 kWh neto). Domet? Oko 400 kilometara.

Baterija koristi NMC811 kemiju (80 posto nikla, 10 posto mangana i 10 posto kobalta). Punjenje se odvija maksimalnom snagom od 100 kW na istosmjernu struju ili do 11 kW na izmjeničnu struju.

Peugeot najavljuje domet od 700 km

Što se tiče dometa, prepreka od 700 kilometara s jednim punjenjem već je prijeđena od strane nekolicine električnih automobila.

Do sada su to uglavnom bili luksuzni modeli poput Lucid Aira, Mercedes EQS-a ili Tesla Model S-a. No, uskoro će se i srednje-razredni Peugeot E-3008 pridružiti ovom ekskluzivnom klubu. Automobil će biti izložen na Pariškom sajmu automobila od 14. listopada, a zatim će biti dostupan za narudžbu.

Peugeot E-3008 trenutno se može konfigurirati samo u osnovnoj verziji od 157 kW s baterijom od 73 kWh i dometom od oko 520 kilometara.

Najavljene su i dvije druge verzije: model s pogonom na sve kotače od 240 kW s istom baterijom te verzija s dugim dometom s baterijom od 98 kWh i prednjim pogonom od 231 KS. Za potonju je spomenut domet od 680 kilometara, a sada je službeno potvrđen domet od 700 kilometara, navodi marka.,

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.