Foto: Borgward
PRVI novi Borgward će nakon stanke duže od pola stoljeća na tržište stići iduće godine.
Polovicom prošlog stoljeća Borgward je bio jedan od najjačih njemačkih auto proizvođača, ali je spletom nesretnih okolnosti, ali i nekih do danas neobjašnjenih događaja, nestao početkom 1960-tih. Ubrzo je umro i osnivač njegove tvrtke Carl Borgward, a tvrtka je otišla u zaborav. Sve do prije nekoliko godina kad je legendarnu tvrtku odlučio oživjeti Borgwardov unuk, Christian Borgward. Prošle godine, nakon udruživanja s kineskim Fotonom, tvrtka je predstavila svoj novi model, prvi nakon 56 godina.
Ime mu je BX7, a na cestu će već 2018. godine. Kažemo već jer tvornica još nije izgrađena. I da stvar bude još kompleksnija, Borgward je uporan u težnji da tvornica bude na starom mjestu, u Bremenu. Naravno, na megalomansku povijest kad je svojedobno tvrtka imala dvadesetak tisuća zaposlenih, možemo zaboraviti. Realno, u novoizgrađenoj hali za montažu će u prvoj fazi raditi stotinjak djelatnika, a godišnji kapacitet će biti do 10.000 vozila.
No, BX7 se već proizvodi na kineskom tržištu u plug-in izvedbi, dok bi njemački pogoni bili zaduženi za električnu inačicu. U kasnijoj fazi na scenu će stići i manji BX5, također SUV model i u identičnoj hibridnoj gami.