U DOMENI u kojoj je još nedavno 250 KS bilo i više nego dovoljno Porsche nastupa s novom izvedbom i nominalno trostruko većom snagom.
Punim imenom Cayenne Turbo E-Hybrid dolazi kao nasljednik gotovo istoimene izvedbe. I dok je taj prethodnik raspolagao sa 680 KS, nova inačica ide stepenicu više pa ima čak 739 KS i 950 Nm okretnog momenta.
Posljedica je to modifikacija na 4.0 V8 twinturbo motoru, koji sada raspolaže s 599 KS, a na njega se nadovezuje elektromotor sa 176 KS napajan iz baterije kapaciteta 25.9 kWh. Najsnažniji Cayenne u povijesti stiže do 100 km/h za 3.5 sekundi, a ne posustaje sve do 295 km/h. Električni doseg je do 82 km u gradu.
Performanse su to dostojne supersportaša pa ne čudi što je model dobio prilagođeni zračni ovjes s dvije komore i dva ventila, koji nudi optimalni odziv u vožnji kako po pitanju komfora, tako i kad je riječ o voznoj dinamici.
Ovaj Cayenne se izvana distancira u detaljima kao što su modificirana prednja maska, obrubi blatobrana i donji dio odbojnika u boji vozila. Dakako, tu su i standardni sportski detalji poput dvostrukog ispuha i crvenih čeljusti kočnica.
I u kabini je naglasak na sportskim performansama pa se tako u njoj nalazi dekoracija od brušenog aluminija uz uobičajeni tretman u vodi sportskih sjedala presvučenih kožom te GT Sport upravljač.
I na kraju podaci o tržišnom plasmanu. Novi Cayenne Turbo E-Hybrid u salone stiže idućeg proljeća, i to po cijeni u Njemačkoj od 176.324 eura te od 179.775 eura za coupe. Opcija coupea s GT Package paketom, koji, između ostalog, podiže maksimalac na 305 km/h i stiže do 100 km/h za 3.6 sekundi, donosi i porast cijene na 208.454 eura.