IAKO je u travnju zabilježena trostruko veća prodaja nego u istom razdoblju lani, to je i dalje tisućama prodanih vozila daleko od nekadašnjeg prosjeka.
Nastavi li ovim tempom, hrvatsko tržište novih automobila na oporavak će čekati mjesecima, pa i godinama. Naime, u Hrvatskoj su od siječnja do kraja travnja prodana 14.684 nova putnička automobila, što je 32.1 posto više nego u istom razdoblju lani, podaci su Promocije plus. U travnju je pak prodano 4165 novih vozila, gotovo trostruko više u odnosu na prošli travanj kad je država bila u lockdownu. Međutim, i dalje se radi o drastično manjoj prodaji nego što se nekada u Hrvatskoj ostvarivala.
VW grupa u vodstvu
Očekivano, ove godine najviše je prodano Volkswagenovih vozila, njih 2399, pa tako VW drži visokih 16.3 posto udjela u prodaji. Druga je Škoda s 1962 prodana primjerka i udjelom od 13.3 posto, a treći je Renault s 856 primjeraka i 5.8 posto udjela. Top 5 zaokružuju Suzuki s 839 i Dacia na petom mjestu s 804 prodana vozila.
Mjesečni rezultat potvrdio Opel kao najvećeg dobitnika
I u travnju je Volkswagen bio najprodavaniji s ukupno 589 primjeraka, dok je druga Škoda imala 554 prodana primjerka. Međutim, na trećem mjestu je Opel s 390 prodanih primjeraka, od čega na Opel Corsu otpada čak 306 primjeraka. Time je Corsa stigla i do titule najprodavanijeg modela, ispred Škode Octavije (227) na drugom i Volkswagen T-Crossa (171) na trećem mjestu. Ovdje spomenimo i značajan rast prodaje Citroena i Peugeota.
U segmentu premium brendova najviše razloga za zadovoljstvo ima Audi, koji je osjetno povećao prodaju. U travnju su prodana 143 Audija, što je porast od 34%. Prodano je i 109 Mercedesa te 70 BMW-a, a prodaja Porschea dodatno je porasla u travnju – prodano je čak 20 primjeraka.
Benzinaca je ove godine prodano 7978 ili 54.3 posto, a dizelaša 4067 ili 27.7 posto. Sa 175 prodanih primjeraka udio električnih vozila stigao je do 1.2 posto. Vozila na plinski pogon prodano je 458 ili 3.1 posto, a hibrida 2006 ili respektabilnih 13.7 posto.