NEDUGO nakon najave o prestanku sklapanja legendarnog motora, u Bentleyu su obustavili proizvodnju svog najprestižnijeg modela.
Mulsanne odlazi u povijest, a poziciju top modela preuzima Flying Spur. O zadnjem primjerku Bentley ne otkriva puno, a vrlo vjerojatno se radi o automobilu koji će ostati u riznici kompanije. Predzadnji imena 6.75 Edition by Mulliner je zato izveden u dvobojnoj kombinaciji zlatne i sive, a isporučit će se američkom kupcu.
Mulsanne je predstavljen 2009. godine na Pebble Beach Concours d'Elegance, a godinu kasnije su krenule prve isporuke. Uz nekoliko specijalnih izvedbi i redizajn 2016. godine Bentley je uspio sklopiti i isporučiti ukupno 7300 primjeraka. Za to im je trebalo 700 radnika i oko 3 milijuna radnih sati, izračunali su u Bentleyu. Zanimljivo je da je na izradu interijera vozila u koži potrošena trećina vremena – milijun radnih sati. Napravljeno je 42 milijuna zavara, 92.000 sati je utrošeno na poliranje, a u konačnici je odrađeno oko četiri milijuna provjera kvalitete.
>> Gotovo je! Prestanak proizvodnje dragulja strojogradnje
Kraj je označila specijalna Mulliner serija od 30 primjeraka temeljena na Speed izvedbi pokretana 6.75 V8 klasikom s 537 KS i 1.100 Nm čime je označen kraj modela, ali i ovog legendarnog motora premijerno predstavljenog daleke 1959. godine.