PORSCHE je svoj najjeftiniji model već povukao s europskog tržišta, a najnovije vijesti govore kako ćemo se načekati do dolaska nasljednika.
Pogađate, u pitanju su modeli 718 Boxster i Cayman, koji su već nestali iz europskih salona. Naime, razvoj nasljednika je zapeo, doznaje njemački Automobilwoche. Prema neimenovanim izvorima, Porscheovi stručnjaci nastoje zadržati gene prethodnika i na električnom nasljedniku, a to stvara probleme.
Izvorni model je prepoznatljiv po središnje postavljenom motoru, što bi na električnoj izvedbi mogao biti nepremostiv izazov. Zbog toga su Porscheovi konstruktori već nekoliko puta mijenjali dizajn, što je rezultiralo izmjenom zahtjeva prema Porscheovom dobavljaču baterija, Valmet Automotiveu.
Valmetu je izgleda prekipjelo trošiti besplatno vrijeme na projektiranje i izradu rješenja te je odlučio fakturirati posao, a to se Porscheu nije svidjelo. Posljednje informacije govore kako Porsche uvjetuje zadržavanje dinamičkog karaktera originalnog modela s benzinskim motorom sa središnjim smještajem. Kako su i male baterije na koncu (pre)teške, teže i od motora, njihov utjecaj na položaj težišta i vozne osobine je presudan.
A vrijeme curi. Porsche je ranije najavio premijeru nasljednika modela 718 do kraja iduće godine, a najkasnije početkom iduće godine. Svako produljenje i dodatni poslovi u razvoju odražavaju se i s financijske strane, pa je pitanje što će Porsche na kraju odlučiti. Dobra je vijest da je Porsche već počeo preispitivati svoje planove dinamike lansiranja električnih vozila, pa bi tako klasično pogonjeni Cayenne mogao ostati na tržištu i dulje nego što se prvotno planiralo.
Štoviše, novi SUV model s tri reda sjedala, poznat pod imenom K1, trebao je stići 2027. godine kao isključivo električni model. Sada se pak razmišlja i o inačici pogonjenoj fosilnim gorivom, doznaje njemački magazin. Kad se sve zbroji, jasno je da će 911 voziti na benzin još bar nekoliko godina.